piątek, 13 marca 2009

Odchudzanie we Wrocławiu, piąty dzień odchudzania Polaków



Jesteśmy we Wrocławiu. Tym razem nawet padał grad !
Zima się jeszcze trzyma, ale sądząc po zainteresowaniu wiele osób odczuwa zbliżającą się wiosnę. A na wiosnę zaczynamy odchudzanie.
W końcu wyjście na plażę już niedługo.
Ale teraz jeszcze jest zimno jak we wszystkich innych miastach, gdzie zajechała Mobilna Przychodnia. Mimo to Wrocławianie licznie przybyli na imprezę na wrocławski Rynek.
Masaże wyszczuplające cieszyły się dużym zainteresowaniem.
Mini gabinet masażu był stale zajęty przez kolejnych masowanych wyszczuplającymi kosmetykami A.T.W..
Dodatkowo, jak we wszystkich miastach, każdy otrzymywał próbkę (50ml) balsamu wyszczuplającego XXL, każdy też mógł skorzystać z porad i badań medycznych.
Również we Wrocławiu honorowym gościem była Ambasadorka Kampanii, Pani Kasia Figura, która podzieliła się swoimi spostrzeżeniami. Namawiała do rozsądnego odchudzania z pomocą lekarzy i dietetyków.

2 komentarze:

  1. Zajrzyjcie na mojego bloga, to obejrzycie fotki z tej imprezy

    OdpowiedzUsuń
  2. Odchudzanie nie jest proste, ale można to zorganizować, jeśli się za wszystko odpowiednio weźmie. I ja mam na oku masaż odchudzający w Masajce https://masajka.wroclaw.pl// we Wrocławiu. Wiem, że masażyści mogą do nas przyjechać i to mi się bardzo podoba. Myślę, że jak połączę to z ćwiczeniami, to w końcu uda mi się być kilka kg lżejszą.

    OdpowiedzUsuń

Witam, dziękuję za wizytę i uwagi. Będzie mi miło Cię odwiedzić. Zostaw do siebie kontakt. Pozdrawiam i do zobaczenia